loading...
وب سایت شخصی مهدی مظفری
مهدی بازدید : 891 یکشنبه 24 آذر 1392 نظرات (0)

 

 

مناظره با انصار و پیروان احمد بصری (مدعی دروغین امامت و ظهور حضرت مهدی عج) ، با حضور حجت الاسلام والمسلمین استاد شهبازیان و آقای احمد کهندل از پیروان و مبلغین احمد بصری حتما فایل این مناظره را از دست ندهید . . .

 

برای مشاهده یا دانلود به لینک زیر مراجعه کنید ../ باتشکر 

 

http://www.hagh110.com/main1.php?action=telecast&tid=69&download=1

مهدی بازدید : 90 یکشنبه 24 آذر 1392 نظرات (0)

 

 

 

بسم الله الرحمن الرحیم

وقتی انصار احمد بصری به جان هم می افتند . . .!!!!

کلیپ زیر حاوی صحبت های یکی از مبلغین احمد اسماعیل گاطع درباره ی مبلغ دیگر این فرقه ضاله و اعتراف به جهل ، بیسوادی و خیانت های این شخص می باشد که پیشنهاد میکنیم دیدن آن را از دست ندهید . . .


 

لینک کلیپ:

 

 

 

http://www.aparat.com/v/gAKix


اللهم عجل لولیک الفرج

مهدی بازدید : 45 یکشنبه 24 آذر 1392 نظرات (0)

ابن بَطوطه (از بزرگان اهل سنت) ابن تيميّه را ديوانه می خواند:

 


ابن بطوطه، جهان‏گرد نامى مراكشى در سفرنامه ‏اش می نويسد: در دمشق يكى از بزرگان فقهاى حنبلى به نام ابن تيميّه را ديدم كه در فنون مختلف سخن می گويد، ولى عقل او سالم نبود.

 

 

 

(رحله ابن بطوطه، ج 1، ص 57)

 

قاضى شافعى(از بزرگان اهل سنت) پيروان ابن تيميّه(وهابی ها) را مهدور الدم می ‏داند:


ابن حجر عسقلانى متوفّاى 852 و شوكانى متوفّاى 1255، دو تن از عالمان بزرگ اهل سنّت می نويسند: قاضى شافعى دمشق دستور داد كه در دمشق اعلام كنند كه: هر كس معتقد به عقايد ابن تيميّه باشد، خون و مالش حلال است.


 

(الدرر الكامنة، ج 1، ص 147؛ البدر الطالع، ج 1، ص 67 و مرآة الجنان، ج 2، ص 242)

مهدی بازدید : 67 چهارشنبه 20 آذر 1392 نظرات (0)

در پی تماس تلفنی شخصی در شبکه وهابی کلمه، بستگان و نزدیکان سردار احمدی مقدم تهدید به تیرباران شدند!

 

 

 شخصی مشکوک، در تماس با شبکه وهابی کلمه به اعدام های صورت گرفته اخیر در رابطه با وقایع سیستان و بلوچستان اشاره کرده و با بی احترامی به 14 شهیدی که از سوی گروهک تروریستی \"جیش العدل\" پیش از این اعدام ها به شهادت رسیده بودند، گفت: ما امروز شاهد بودیم افرادی را با هلی کوپتر آوردند و در گلزار شهدا به حساب خودشان! یکی یکی با احترام خاص، با حضور نیروهای سپاه و ارتش دفن کردند.

وی در ادامه با تهدید سردار احمدی مقدم فرمانده نیروی انتظامی و با انتساب تلویحی خود به اهل سنت، افزود: \"آقای احمدی مقدم که شما کار دادستان را محکوم نمی کنید ما اگر خدا شاهدِ، علما و مفتی های اهل سنت دستور دهند سه سوت حمله می کنیم به شش تمدی (یکی از بخش های شهرستان سبزوار) که زادگاهت آنجاست، تمام قوم و خویش و فامیلت را تیرباران می کنیم.\"

 وی سپس با تکرار تهدیدهای خود گفت: \"ما در مشهد اسلحه داریم، اینها حرف حساب حالی شان نیست و تا اسلحه برنداریم کار درست نمی شود.\"

 گفتنی است وی در ابتدا مدعی شد که سابقا شیعه بوده و در ادامه بدون اشاره مستقیم به گرایش اش به اهل سنت به گونه ای وانمود کرد که از آنهاست تا به قول معروف با یک تیر دو نشان زده باشد اول اینکه با به زبان آوردن \"من قبلا شیعه بودم و می دانم آنها چقدر به خون اهل سنت تشنه هستند\" و در ادامه با اشاره تلویحی به سنی شدن اش به بیان سخنان تند و افراطی منجر به درگیری، تفرقه و تحریک بین مسلمانان دامن زند، کاری که وهابیون لندن نشین آن را در دستور کار خود قرار داده است. به همین دلیل می توان به طور قطع تماس فوق را کار عوامل خود این شبکه دانست.

آنچه گویای این مساله است شواهد رصدی جام طی دو سه ماهه اخیر بوده که نشان می دهد در این مقطع، شبکه های وهابی و از آن جمله شبکه \"کلمه\" به شدت بر حجم برنامه های تحریکی خود برای تولید خشونت و درگیری در فضای ایران و اختلاف اندازی بین شیعه و سنی افزوده اند و یکی از راهکارهای آنها برای این کار پخش تماس های مشکوک مانند نمونه فوق بوده است.

 گفتنی است در ادامه این تماس ترشابی کارشناش- مجری شبکه کلمه ضمن تائید تلویحی سخنان فوق افزود: پیام شما رسید! البته علما قطعا به مصلحت اهل سنت فکر می کنند. امیدوارم کار به آنجا نکشد تا مردم به این نتیجه برسند که راه جلوگیری از ستم هایی که دارد صورت می گیرد برداشتن اسلحه و مبارزه مسلحانه باشد.

 بینندگان شبکه وهابی- لندنی کلمه که با سناریوهای تکراری از این دست آشنا هستند به خوبی دریافته اند که بازی رسانه ای این شبکه ها تعویض جای حق و باطل و تحریک احساسات مردم پاک ایران جهت هرگونه اقدام علیه وحدت و یکپارچگی امت اسلامی در ایران می باشد.

مهدی بازدید : 48 چهارشنبه 20 آذر 1392 نظرات (0)

 

 

أبوالبراء یکی از این شیوخ وهابی است که خود را در شبکه اجتماعی توییتر با نام

«علامه أبوالبراء» معرفی کرده و در زمینه صدور فتاوای مضحک رنج‎های بسیاری را نیز

متحمل شده است.

این مفتی وهابی که عضو هیئت امر به معروف و نهی از منکر عربستان سعودی نیز

هست، در جدیدترین و مضحک‌ترین فتوای خود، در صفحه شخصی توییترش آورده

است: نوشتن عبارت «هههههه» از سوی بانوان دلالت بر خندیدن حرام دارد.أبوالبراء

در توجیه این فتوا می‌افزاید: استفاده از این عبارت بدان جهت حرام است که مردان را

به فکر اقدامات حرام می‎اندازد. بخش مضحک‌تر ماجرا آنجاست که وی آورده است: در

صورتیکه از «ه» بیشتری استفاده شود، شدت حرام بودن آن افزایش می‎یابد.


 


این عضو هیئت امر به معروف و نهی از منکر عربستان سعودی برای جلوگیری از

ارتکاب این فعل حرام! چاره ای اندیشیده و ادامه داده است: بهتر است که زنان به

جای عبارت «هههههه» از عبارت «خنده عفیفانه» استفاده کنند. پیش‎تر نیز أبوالبراء در

فتوایی در مورد «استفاده زن از کولر در غیاب همسر» گفته بود: روشن کردن کولر

برای زن، در غیاب شوهر حرام است. وقتی زنی در غیاب همسر خود کولر خانه را

روشن کند، ممکن است همسایه متوجه شود که زن در منزل است و به همین سبب

مرتکب زنا و فحشا شود.

مهدی بازدید : 54 سه شنبه 19 آذر 1392 نظرات (0)

lk.png

 

نتیجه تفسیر احمقانه شبکه وهابی از عزاداری:

 

پیامبر اسلام مشرک است!!

 

مدیر شبکه وهابی کلمه که به بی سوادی شهره شده، عزاداری به مناسبت شهادت حضرت علی علیه السلام را نوعی اعتراض به قضا و قدر الهی و شرک معرفی نمود!!

خدمتی که بارها با فتاوای عجیب خود، ماهیت پلید وهابیت را آشکار نموده، در پاسخ به این سوال که آیا عزاداری برای شهادت حضرت علی و تعطیل کردن شغل به احترام ایشان جایز است؟ پاسخ داد که «عزاداری و تعطیل کردن کار به مناسبت شهادت حضرت علی و امام حسین خلاف شرع است و بلکه تعطیل کردن کار اشکال شرعی دارد» دلیلی که خدمتی برای این سخن خود بیان کرد این بود که: «این عزاداری و تعطیلی به معنای اعتراض به قضا و قدر الهی است یعنی که خدایا تو کاری کردی که امروز علی شهید شود و این اعتراض حرام است و اینها شرک است!!!»

 

این مدیر شبکه وهابی در حالی این سخن احمقانه را بیان کرده که در کتب تاریخی معتبری جریان رحلت جناب آمنه مادر پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله وسلم و یا ابراهیم فرزند ایشان ذکر شده است که پیامبر در این جریان بسیار گریستند و وقتی با اعتراض برخی از اطرافیان روبرو شدند اینگونه پاسخ دادند که قلب انسان در سوگ از دست دادن عزیزان خود غمناک می شود و احساسات انسان اقتضا می کند که برای از دست دادن عزیزان خود گریه کند!

 

بدیهی است که در قاموس تفکرات این وهابی بی سواد، پیامبر اسلام صلی الله علیه و آله وسلم نیز مشرک بوده و ایشان که خود پیامبر اولوالعزم می باشد، به قضا و قدر الهی معترض است و باید اسلام راستین را از این وهابی نادان بیاموزد. نعوذ بالله!!

مهدی بازدید : 68 سه شنبه 19 آذر 1392 نظرات (0)

نقدی بر نهضت احیاگری محمد بن عبدالوهاب 

 

 

شبکه ماهواره ای نور برنامه ای با نام نهضت احیاگری محمد بن عبدالوهاب در دست پخش دارد که در این برنامه به بررسی آراء و عقاید و فعالیت هایی که محمد بن عبدالوهاب در زندگی خود انجام داده می پردازد.

در اینجا جای این پرسش باقی است که چرا در این برنامه به همه جوانب زندگی او پرداخته نمی شود و به صورت گزینشی و از پیش تعیین شده درباره محمد بن عبدالوهاب صحبت می کنند. جالب اینکه در این برنامه هیچ صحبتی از اختلافاتی که علماء زمان محمد بن عبدالوهاب با وی داشته اند مطرح نمی شود!!

پرسش ما از این برنامه و کارشناس آن این است که چگونه شما سنگ شخصی را به سینه می زنید که در سالهای شکوفایی خود، همیشه آماج حملات و مخالفتهای علماء زمان خود در عربستان بوده و حتی کار به جایی رسید که پدر و برادر محمد بن عبدالوهاب، پس از ناکامی در منصرف کردن او از افکار منحرفش، دست به تکفر او زده و اعلام نمودند که محمد بن عبدالوهاب از دایره اسلام خارج شده است و نمی توان به افکار و آراء او به عنوان اندیشمند اسلامی استناد کرد؟!!

چرا شما سعی در نبش قبر نمودن افکار محمد بن عبدالوهاب دارید؟

آیا شما بهتر او را می شناسید و یا پدر و برادر او؟

چرا علماء زمان او به مخالفت با او برخواستند؟

مگر او چه آراء نادرستی بیان می کرده است؟

چه پاداشی در ازای این خوش خدمتی شما به وهابیت وجود دارد؟

چرا با ترویج افکار پوسیده محمد بن عبدالوهاب سعی در تفرقه و اختلاف افکنی میان مسلمین دارید؟

آیا واقعا محمد بن عبدالوهاب دارای پیروانی به این کثرت است که شما دست به تولید چنین برنامه ای زده اید؟

آیا ظلم و جنایت های وهابیت در سراسر عالم را فراموش نموده اید که به فکر وهابی سازی دیگر مسلمین جهان هستید؟

و ...؟!

 

امیدواریم دست اندرکاران این شبکه، تغییری در اهداف و سیاست برنامه ریزی خود داده و به دست خود، سعی در ریشه کن نمودن اسلام ننمایند.

 

همیشه، حق آشکار می گردد...

مهدی بازدید : 47 سه شنبه 19 آذر 1392 نظرات (0)

 

 

عبدالله حیدری کارشناس شبکه وهابی کلمه و سایر هم کیشانش، ساخت بارگاه بر قبور را بدعت و شرک می دانند و به همین دلیل مدام مردم را دعوت به تخریب قبور ائمه علیهم السلام می کنند!

 

جالب است همین شخص در یکی از آخرین اظهارات خود در فیسبوکش، تخریب بارگاه و مرقد خالد بن ولید را محکوم کرده است.

البته ایشان نگفته که چگونه است که باید گنبد و بارگاه ائمه علیهم السلام به عنوان نمادی از شرک! تخریب شود اما تخریب بارگاه خالد بن ولید سریعا محکوم می شود؟!

مهدی بازدید : 52 سه شنبه 19 آذر 1392 نظرات (0)

 

 

 


ابراز نگرانی وهابیها از برپایی یک کنگره در قم

 

در یکی از برنامه های شبکه کلمه که موضوع آن بررسی فضایل ماه مبارک ذی الحجه بود فرد دعوت شده به عنوان کارشناس، طبق روال ثابت و همیشگی برنامه های شبکه های وهابی پیش از آنکه وارد بحث اصلی خود شود ابتدا وارد حاشیه ها شده و عنوان کرد: اخیرا کنگره ای در قم آغاز بکار کرده است بنام کنگره نقد و بررسی خطر جریان های تکفیری که این مراسم توسط آیت الله مکارم شیرازی بنیانگذار و صاحب شبکه ولایت اداره می شود و [آیت الله] جعفر سبحانی از دیگر مراجع تقلید شیعه و همچنین آخوند هتاک شیعه یعنی قزوینی هم در آن نقشی کلیدی در اداره آن جلسه داشته اند.

 

ترشابی در ادامه وعده داد که دست به افشاگری خواهد زد و مدعی شد: هدف از این کنگره سرکوب اهل سنت و پرونده درست کردن برای علمای اهل سنت است.»

 

اما همانطور که مهمان شبکه کلمه اشاره داشت این کنگره تنها جلسه ای در نقد و بررسی جریان های تکفیری و در واقع روشنگری نسبت به اقدامات فتنه گرانه آنها بوده، و اساسا شان جلسه کاملا بیگانه با ادعایی است که این فرد آن را تحت عنوان" سرکوب اهل سنت و پرونده سازی" مطرح می کند.

بنابراین به راحتی می توان دریافت گردانندگان وهابی شبکه کلمه یکی از اهدف شان از طرح این موضوع، اجرایی کردن پروسه انگلیسی دامن زدن به جنگ فرقه ای در کنار سیاه نمایی علیه جمهوری اسلامی و علمای تشییع است.

از سوی دیگر ایران همواره کشوری بوده است که وابستگان ادیان مختلف در آن بطور مسالمت آمیزی زندگی می کرده اند. و از این هم مهمتر اینکه از گذشته علمای اهل سنت و شیعه رابطه ای تنگاتنگ داشته و کتب یکدیگر را تدریس و بر آن کتب مقدمه ای مشتمل بر تعریف و تمجید از مقام علمی نویسنده می نگاشتند.

مهدی بازدید : 64 سه شنبه 19 آذر 1392 نظرات (0)
وهابیت تکفیری با استفاده از توهین به ائمه معصومین تلاش دارد بین شیعه و اهل سنت شکاف ایجاد کرده و بهره برداری خود که همان ایجاد تفرقه و عداوت بین صفوف مسلمانان است را به سرانجام برساند.


خداوند در قرآن کریم  به مومنان دستور داده تا از دشنام دادن به آنچه که در نزد غیر مسلمانان محترم است پرهیز شود و در این باره در آیه 108 انعام می فرماید:

« وَ لا تَسُبُّوا الَّذینَ یَدْعُونَ مِنْ دُونِ اللَّهِ فَیَسُبُّوا اللَّهَ عَدْواً بِغَیْرِ عِلْمٍ كَذلِكَ زَیَّنَّا لِكُلِّ أُمَّةٍ عَمَلَهُمْ ثُمَّ إِلى‏ رَبِّهِمْ مَرْجِعُهُمْ فَیُنَبِّئُهُمْ بِما كانُوا یَعْمَلُونَ»

( شما مومنان به آنان كه غیر خدا را می ‏خوانند دشنام ندهید تا مبادا آنها از روى دشمنى و نادانى خدا را دشنام گویند، ما بدین‌سان براى هر امتى عمل‌شان را بیاراستیم و عاقبت بازگشت آنان به سوى پروردگارشان است، و او از اعمالى كه مى‏كرده‏اند خبرشان می ‏دهد.)

 


با اینکه مدتی است شبکه های وهابی با ظاهرسازی سعی دارند خود را دوستدار و مدافع ائمه معصومین علیهم السلام نشان دهند ولی هراز چند گاهی  از ظاهر سازی عاجز مانده و از طینت پلید خود که سرشار از حقدوکینه نسبت به ائمه معصومین صلوات الله علیهم اجمعین می باشد،پرده  برمی دارند.


درآخرین توهینی که اخیرا توسط  ابراهیم کیانی مجری یکی از شبکه های وهابی در واکنش به تماس تلفنی یک ناشناس بود این مجری در نهایت بی شرمی به ساحت مقدس سیدالشهدا توهینی کرد که قلم از بازگو کردن آن خجل و شرمسار است.

لازم است در این خصوص به بیان چند نکته اشاره شود:


1- با استناد به آیه شریفه و فتوای مراجع شیعه دشنام به مقدسات اهل سنت جایز نبوده و علاوه بر اینکه بهانه دست دشمنان می دهد اثرات بدی نیز بجا می گذارد.


2- پر واضح است ادعایی که اخیرا شبکه های وهابی مبنی بر اینکه مدافع اهل بیت پیامبر و حضرت علی و امام حسن وامام حسین علیهم السلام هستند پوچ بوده و تبلیغات رسانه ایی بیش، برای عوام فریبی نیست .

3- شیعه وهابیت را از اهل سنت تمییز داده و آنقدر دلیل و استدلال منطقی و محکم برای اثبات حقانیت خود و بیان مظلومیت معصومین در دست دارد که نیازی به فحش وناسزا گفتن نداشته و افرادی که چنین شیوه و روشی را در پیش می گیرند قطعا فقط در حرف شیعه بوده و سنخیتی با شیعیان ائمه معصومین صلوات الله علیهم اجمعین ندارند.

به هر حال وهابیت تکفیری با استفاده از این حربه تلاش دارد بین شیعه و اهل سنت شکاف ایجاد کرده و نهایت بهره برداری خود را با ایجاد تفرقه و دشمنی به سرانجام برساند و آگاهی مسلمانان در برابر این گونه حربه های وهابیت که دست نشاندگان استکبار هستند نقشه شوم آنها را خنثی می کند.
مهدی بازدید : 55 سه شنبه 19 آذر 1392 نظرات (0)

 

نقدي بر عملكرد شبكه وهابی کلمه 
 
شبکه کلمه، یکی از شبکه های ماهواره ای وهابی محسوب می شود که در کنار دیگر شبکه های وهابی مثل وصال حق، وصال فارسی و نور مشغول به فعالیت می باشد. اما تفاوتی که یک بیننده این شبکه نسبت به دیگر شبکه های وهابیت احساس می کند ادعاهای بسیار و توهم یکه تازی این شبکه نسبت به رقبای خود می باشد. همان توهمی که سبب شده تا نام شبکه کلمه را به "شبکه جهانی کلمه" تغییر دهند.

و اما اگر کمی تاکید کنیم و عملکرد این شبکه را بررسی کنیم به نتایج جالب توجهی می رسیم که شاید قضاوت در اینباره را کمی راحت تر کند:

1.   عوامل این شبکه همواره ادعا کردند که هزینه های گزاف این شبکه تنها از ناحیه کمک های مردمی و از محل زکات های بینندگان این شبکه تامین می شود. ادعایی که در مضحک بودن آن همین بس که هرگز در شبکه شماره حسابی برای ارسال کمک های مردمی حتی زیرنویس هم نشده است.(این درحالی است که زیر نویس این شبکه بصورت 24 ساعته در زمینه های مختلف فعال می باشد)

2.  عده ای که با عنوان "کارشناس" در این شبکه حاضر می شوند همگی مستقر در لندن بوده و هیچوقت سوابق علمی شان در هیچیک از مراکز علمی معتبر اهل سنت تایید نشده است.


شبکه کلمه


 توهم خود بزرگ بینی آنهم از نوع مزمن گریبانگیر دست اندرکاران شبکه کلمه می باشد که این توهم به راحتی قابل درک و مشاهده برای مخاطبان می باشد. که به عنوان نمونه به دو مورد آن اشاره می کنیم:

  در مواردی که تماس بینندگان در آن پخش می شود در انتهای برنامه آماری به اصطلاح مربوط  به تعداد تماس گیرندگان اعلام می شود. این آمار طبق اعلام شبکه بالای 37 هزار تماس طی حدودا 90 دقیقه برنامه است!!! (بایه حساب سرانگشتی می شود 412 تماس در هر دقیقه یعنی اگر بطور متوسط هر مخاطب فقط 10 ثانیه پشت خط بماند تعداد تماس های شبکه کلمه از این سه خط 70 تماس در هر ثانیه می شود) این درحالی است که تعداد شماره های اعلام شده در این برنامه تنها 3عدد بوده و فقط یک اپراتور برای پاسخ گویی به آنها وجود دارد. جدای از اینکه امکان پاسخ گویی به این تعداد تماس وجود دارد یا خیر، فرض پشت خط ماندن این تعداد افراد در این زمان کوتاه نزدیک به محال است. باطل بودن این ادعا زمانی آشکارتر می شود که مخاطبان شبکه بارها از کارشناس برنامه شنیده اند که اعتراف کرده دلیل تطویل و زیاد سخن گفتنش آماده نبودن تماسی برای وصل روی برنامه می باشد.


شبکه کلمه

 

  نمونه دیگر نحوه خطاب قرار دادن متقابل عوامل شبکه است که از مجری ساده گرفته تا کارشناس شبکه همه را به عنوان استاد خطاب میکنند تا با اینکار فقدان علمی موجود را بپوشانند و برای خود دلگرمی فراهم کرده باشند. 4. افراطی گری در برنامه های این شبکه به اندازه ای موج می زند که نظرات هیچ عالمی را در مخالفت با خود نپذیرفته و هیچ کدام از علمای اهل سنت ایران را به رسمیت نمی شناسند. چرا که در صورت ارتباط با علما اولا فقدان سواد علمی کارشناسان شبکه آشکار می شود و دوما نظرات علمای واقعی اهل سنت در مقابل انحرافات این شبکه به انظار مخاطبان می رسد که سبب ریزش شدید مخاطبان خواهد شد این مساله زمانی واضح تر می شود که می بینیم هیچکدام از علمای اهل تسنن تا به حال حاضر به تایید و توصیه به دیدن این شبکه نشده اند. (شاید به همین دلیل باشد که بسیاری از علما این شبکه ها را متعلق به وهابیت می دانند نه اهل سنت!)

از جمله اینکه اخیرا یکی از علمای اهل تسنن جناب "مولوی عبدالمجید مرادزهی" که طرفداران بسیاری در میان اهل تسنن ایران دارد و در نظر مردم جانشین مولوی عبدالحمید (امام جمعه معروف زاهدان) دانسته می شود، به مجرد حضور در یکی از برنامه های شبکه کلمه با نظرات افراطی کارشناسان شبکه مخالفت کرده و عوامل این شبکه را مجبور به قطع سخنان وی و سخن پراکنی و اهانت به این عالم بزرگ نمود که این عمل غیر حرفه ای موجب پدید آمدن موجی از اعتراض بسیاری از اهل تسنن در فضای مجازی گردید.


مولوی عبدالمجید مرادزهی

 

براي دیدن صفحه فیس بوک اینجا کلیک نمایید

آزادی بیان: آزادی بیان به یک آرزوی دست نیافتنی بین مخاطبان این شبکه تبدیل شده است این مطلب در تماس هایی که در برخی برنامه ها پخش می شود قابل مشاهده است. به محض اینکه بیننده ای کوچکترین انتقاد منطقی مطرح می کند او را متهم به "رافضی" کرده و تماس او را قطع می کنند. اگرچه درصورت موفق شدن به تماس روی شبکه، زمانی که به او اختصاص می یابد زیر 2 دقیقه است که آنهم با قطع مکرر صحبت از سمت مجری برنامه مواجه می شود. این در حالی است که در شبکه مقابل این شبکه یعنی "شبکه ولایت" تمامی مخاطبین حق دارند کامل سخنان و نظرات خود را بیان کنند که گاهی تا نیم ساعت می رسد.

این نوید را به مخاطبان عزیز می دهیم که انشاالله در آینده بطور مبسوطی عملکرد این شبکه را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

مهدی بازدید : 97 سه شنبه 19 آذر 1392 نظرات (0)

 

 

افشاگری کشیش مسیحی از همجنس بازی

عبدالله حیدری!!


“فهمی جورج” کشیش مسیحی مصری تبار در یکی از افشاگری های خود در فیس بوک خود، از حکم شلاق عبدالله حیدری جامی کارشناس شبکه کلمه، به دلیل انجام عمل شنیع لواط پرده برداشت!!

این کشیش مسیحی مصری تبار که در میان قبطیان مصر چهره ای شناخته شده و پر طرفدار می باشد، در یکی از آخرین مطالب خود، در قالب مقاله ای، به نقاط ضعف دین اسلام اشاره نموده و از این راه سعی در تخریب اسلام نموده است.

وی در این مقاله خود، با این عنوان که مسلمانان همیشه از احکام دین خود فراری هستند، اینگونه بیان می کند که دین اسلام نمی تواند دین کامل و الهی باشد، چرا که داعیان این دین، خود به احکام اسلام عمل نمی کنند و این خود نشان دهنده ضعف مبانی اسلام می باشد.

وی در ادامه این مقاله به عنوان نمونه برای بیان این نقطه ضعف اسلام، از افرادی نام می برد که از داعیان اسلامی به شمار می روند ولی خود دارای پرونده سیاهی بوده و پایبندی به احکام اسلامی ندارند، شخصیت هایی مانند عبدالعزیز آل الشیخ، یوسف القرضاوی، جاسم السعیدی، عبدالله (إمام جماعت مسجد نورالإصلاح در واشنگتن) و عبدالله حیدری جامی رییس دانشکده اندیشه و گفتگو.

استناد او به اعمال برخی از داعیان اسلامی نمی تواند، دلیلی بر ضعیف بودن مبانی اسلامی باشد، چرا که نه تنها در میان مسلمین ، بلکه در میان پیروان سایر ادیان نیز افرادی بوده اند که به نام دین و مذهب، مرتکب فجایع بسیاری شده و دین را وسیله ای برای به دست آوردن ثروت و مقام قرار داده اند و هرگز نمی توان صرف وجود چنین افرادی آن دین و مذهب را زیر سوال برد، هرچند می توان به مسلمین خرده گرفت که چرا چنین افرادی را بر خود مسلط گردانیده اند!


وی برای اثبات ادعای خود اسنادی را منتشر کرده که سند مربوط به عبدالله حیدری، تصویر حکم دادگاه پاکستان می باشد که عبدالله حیدری جامی را به جرم ارتکاب عمل شنیع لواط به 80 ضربه شلاق محکوم نموده است.


حکم دادگاه پاکستان علیه عبدالله حیدری:

 

 

او مي نویسد:

 

«4. عبدالله حیدری رییس دانشکده مطالعات اندیشه و ادیان که دارای پیروانی و نظرات شدیدی است ولی از جانب دادگاه پاکستان محکوم به  80 ضربه شلاق شد به دلیل همجنس بازی با کودکان»

 

این افشاگری کشیش مسیحی درباره عبدالله حیدری جامی در حالی است که در گذشته نیز اخباری مبنی بر تمایل عبدالله حیدری به همجنس بازی و ارتباطات نامشروع دیده می شد که بارها عوامل شبکه های وهابی این سخنان را اتهام می خواندند ولی سخن این کشیش مسیحی، اگرچه تلخ بود اما می توان گفت تلنگری به افرادی است که با بزرگ کردن این افراد آبروی اسلام و مسلمین را به تاراج گذاشته اند.

 

 

لینک افشاگری کشیش مسیحی:

 

https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=233822410109809&id=100004461552501

 

 

 

 

 

 

 

مهدی بازدید : 72 سه شنبه 19 آذر 1392 نظرات (0)

9879.png

 

 

دعوایی که تمامی ندارد!!

بنابر اطلاعات دریافتی اختلافات میان عبدالفتاح خدمتی مدیر شبکه کلمه با عبدالله حیدری کارشناس شبکه همچنان ادامه دارد و برنامه های شبکه کلمه، هنوز در حالت تعلیق به سر می برند!!

پس از گذشت دو هفته از درگیری لفظی عبدالفتاح خدمتی و عبدالله حیدری در پی اختلافات مالی و نظری در خصوص شات لیست برنامه ها، هنوز رابطه کارد و پنیر این دو شخصیت بهبود نیافته و با وجود آشتی عقیل هاشمی، ولی هنوز برنامه های عبدالله حیدری بر روی آنتن نمی رود!!

منبعی که نخواست نام او فاش شود درباره اتفاقات اخیر این شبکه توضیح داد پس از جدا شدن عقیل هاشمی و عبدالله حیدری، عبدالفتاح خدمتی خود پیش قدم شده و از عقیل هاشمی دعوت به ادامه دادن برنامه های خود کرد ولی هیچ دعوتی از عبدالله حیدری ننمود که همین امر باعث رنجیده شدن عبدالله حیدری گردیده و وی به بهانه اشتغالات، اجرای برنامه در شبکه را به آینده موکول نموده است.

تصویر فیس بوک عبدالله حیدری و بهانه های وی

برای به تعویق انداختن برنامه ها

 

 

 

 

شنیده ها حاکی از آن است که خدمتی به دلیل ویژگی های ظاهری و نحوه سخنرانی حیدری، تمایلی به ادامه دادن برنامه های حیدری نداشته و سعی در جایگزینی وی با کارشناسان جدیدتری دارد!!

در حال حاضر حیدری در مدینه به سر می برد و برنامه های وی بر روی آنتن نمی رود و خدمتی نیز به انگلستان مسافرت نموده است.

مهدی بازدید : 67 سه شنبه 19 آذر 1392 نظرات (0)

دعوایی که تمامی ندارد!!


درگیری عوامل شبکه ماهواره ای!! 

jjg.png
بر اساس آخرین اخبار دریافتی از ساختمان شبکه کلمه، در ادامه اختلافات کارشناسان و مجریان شبکه کلمه، عبدالله حیدری نیز نتوانست مانع از بالا گرفتن این اختلافات شود!!
یکی از عوامل دفتر مرکزی شبکه کلمه در امارات که نخواست نام وی فاش شود، به وقایع اخیر میان مجریان و کارشناسان این شبکه اشاره کرد.
وی که مدتی است در این دفتر مشغول به کار شده است، درباره اتفاقات دو ماه پیش میان عبدالفتاح خدمتی و عقیل هاشمی که به درگیری لفظی آنان انجامید اذعان نموده و نکات قابل توجهی را بیان کرده است.
وی می گوید: «پس از این درگیری و اختلالاتی که در برنامه های شبکه ایجاد شد، عبدالله حیدری از مدینه به امارات (مکان ساختمان اصلی شبکه) رفته و با میانجیگری سعی در از بین بردن اختلافات و ایجاد دوستی میان عبدالفتاح خدمتی و طرفدارانش با عقیل هاشمی با طرفدارانش نمود و توانست تا مدتی آنها را قانع کند که با یکدیگر به همکاری ادامه دهند.
این رفاقت ظاهری نتوانست زخم کهنه دشمنی آنها را از بین ببرد و با وجود یک ماه حضور عبدالله حیدری و صحبت و گفتگوی خصوصی با همه طرفین دعوا، در نهایت به دلیل طرفداری بیش از حد عبدالله حیدری از عقیل هاشمی، این رفتارهای عبدالله حیدری مورد اعتراض عبدالفتاح خدمتی و جمع دیگری از عوامل شبکه شد، که با بی توجهی حیدری نسبت به اعتراضات دیگران روبرو شدند و در نتیجه خدمتی در یک حرکت غیر منتظره، اعلام کرد تا اطلاع ثانوی برنامه های عبدالله حیدری بر روی آنتن نخواهد رفت!!!
حیدری نیز در اعتراض به این اقدام خدمتی، با حالت قهر از ساختمان خارج شده و همان روز امارات را به مقصد مدینه ترک کرد!! در ادامه این گیرودار عقیل هاشمی نیز حضود خود را منوط به حضور عبدالله حیدری دانست و شبکه را ترک کرد»
 
 
 
این عامل نفوذی درباره اتفاقات پیش روی می گوید: «در حال حاضر نیز گمانه زنی هایی درباره امکان جدا شدن برخی از عوامل این شبکه وجود دارد و در روزهای اخیر برنامه های شبکه با حضور کم رنگ مجریان و کارشناسان مواجه شده که خدمتی را به فکر استخدام افراد جدیدتری وا داشته است.
شنیده ها حاکی از این است که جدای از اختلافات مالی که میان خدمتی و هاشمی وجود داشته، تفاوت نظرها درباره برنامه ها نیز از اسباب پدید آمدن این اختلافات شده و آنگونه که شنیده می شود خدمتی بیشتر موافق پخش برنامه های متنوع و در زمینه های گوناگون می باشد تا تنوع شبکه و بیننده های آن را بیشتر کند ولی عقیل هاشمی از پخش برنامه هایی در جواب اشکالات شبکه ولایت و طرح مباحث اختلافی میان شیعه و سنی طرفداری می کند.»
هرچند ناقل این اخبار، خود در جریان مستقیم این اتفاقات نبوده ولی آن را از نقل مجالس و زمزمه های متداول میان عوامل شبکه شنیده، اما شواهد خارجی مانند غیبت 2 هفته ای عبدالله حیدری و عقیل هاشمی و حضور کم رنگ مجریان و کارشناسان و پخش مجدد برنامه های تکراری، نشان از وجود این اتفاقات می دهد.
 
 
 
به محض اطلاع از آخرین اخبار، شما را در جریان آن خواهیم گذاشت!!
 
مهدی بازدید : 53 یکشنبه 17 آذر 1392 نظرات (0)

 

برگرفته از صفحه رسمی فیسبوک اقای حیدری 

 

اما پاسخ ..........

 

بنده و جمعی از دوستان به این سوال پاسخ کامل و جامع دادیم برای مطالعه به لینک زیر مراجعه فرماید / باتشکر 

 

http://www.askdin.com/thread8468.html

مهدی بازدید : 109 یکشنبه 17 آذر 1392 نظرات (0)

دیوار ندبه یهودیان یا چاه عریضه مسجد جمکران !!

 

 

 

فعلا به این موضوع کاری ندارم که جایگاه “عریضه نویسی” در دین ما چقدر صحت دارد و قابل استناد است !
اما نکته اینجاست که اگر ما عریضه بنویسیم و مکانی را به دلایل خیلی منطقی مقدس بشماریم و بدان تبرک بجوییم و در آن جا دعا کنیم ، همه اخ و تف ها و… عقب ماندگی ها برای ماست !
اما اگر جناب اوباما و هم سان هایش کنار دیواری عریضه بنویسد و برای انتخابات ریاست جمهموری اش دعا کند و کنار دیوار ندبه توسل کنند ، کارشان منطقی است !!
یکی نیست بگه آقای اوباما این کارای عقب افتاده هاست ! شما که متمدن هستید دیگه چرا!!
یه سرچ بزنید ، “دیوار ندبه” !!
 

 

برگرفته از سایت حجت السلام روح الله امامی پور 

مهدی بازدید : 85 پنجشنبه 14 آذر 1392 نظرات (0)

با سلام این مقاله برای پاسخ مکتوب به سوالات فتنه انگیزانه روم صدای اهل سنت تهیه شده است. 

 

- شهادت پیامبر اکرم حضرت محمد ص 

- شهادت حضرت فاطمه زهرا ص به واسطه خلیفه    

                               

 

 

 

 

برای دانلود فایل pdf مقاله به یکی از لینکهای زیر مراجعه کنید

با تشکر


bit.ly/1dQJPia

http://www.98up.in/images/abj0unhdo4gcacsoy4.pdf

http://up.temkade.com/images/j7454_______.pdf

http://www.upiha.com/uploads/r8995_______.pdf

http://setfa.net/images/zfl06pui8bvgary90hb.pdf

http://www.uplooder.net/cgi-bin/dl.cgi?key=0ec985fae06285276afc2e7db528403e

 

 

 

 

 

مهدی بازدید : 54 چهارشنبه 13 آذر 1392 نظرات (0)

عکس اواتار مدیر روم صدای اهل سنت:

 

 

 

 

و عکسهای دیگر از این پادشاه سرزمین اسلام 

 

 

 

 

 

 

شراب خواری ملک عبد الله-ملک عبدالله شارب الخمر

 

http://www.youtube.com/watch?v=NEZ3IvFysY8

http://www.aparat.com/v/Gko81

مهدی بازدید : 52 دوشنبه 13 آبان 1392 نظرات (0)

جهت عضویت در سایت کلیک کنید

 


قدامات سلفی ها و وهابیون در مورد اعلام فتواهای عجیب و غریب باعث وهن اسلام در دید غربی ها شده است. در همین زمینه یک نشریه آمریکایی در گزارشی تحلیلی به بررسی این مسئله پرداخته است. این نشریه در مقاله خود فتواهای مضحک و وهن آمیز مفتی های سلفی را مورد بررسی قرار داده است.

 جدیدترین فتوای مفتی های وهابی این است که زنان حق دست زدن به دو میوه محبوب و خوش طعم دنیا یعنی خیار و موز را ندارند. این که خبر مربوط به اعلام این فتوا درست یا غلط، مهم نیست. مهم مضحک و احمقانه بودن این فتوا است. این در شرایطی است که این تنها فتوای مضحک اعلام شده از سوی وهابیون عربستان نیست.

بر اساس این گزارش، تایم در ادامه مقاله خود فتواهای مضحک و وهن آمیز مفتی های سلفی را مورد بررسی قرار داده و آورده است: هفته گذشته بود که یک ایمیل مانند توپ در دنیا صدا کرد. ایمیل که در آن ادعا شده بود یک مفتی وهابی که در اروپا زندگی می کند، فتوا داده است که زنان حق دست زدن به موز و خیار را ندارند. این مفتی وهابی در فتوای خود در این باره مدعی تحریک زنان توسط این دو میوه شده است.

این مفتی در ادامه این فتوای مضحک خود آورده بود که در صورتی که زنان تمایل به خوردن این دو نوع میوه دارند، باید از شخص دیگری، برای مثال یک مرد مانند همسر و یا پدر خود کمک بگیرند و از آنان بخواهند این میوه ها را بریده و در اختیار آنان قرار دهند.



 


 تایید صحت این فتوا بسیار سخت است، حقیقت این است که در میان وهابیون عربستانی اعلام چنین فتواهای مضحک و پوچی به یک عادت تبدیل شده و این در حالی است که به تاثیرات این فتواها هرگز اهمیت داده نمی شود. این فتواهای مضحک معمولا از سوی مفتی های وهابی به عنوان نظریه های الهی در نظر گرفته می شوند. این در حالی است که این مسئله مدتی است منسوخ شده و اعتبار خود را از دست داده است. در واقع آن ترس و اعتقاد مردم نسبت به این فتواها از بین رفته و این روزها وضعیت فتواها به گونه ای شده است که نویسنده مقاله تایم از آن به عنوان خرید و فروش فتوا یاد کرده است.

شیلا موساجی که یک وبلاگ نویس مسلمان آمریکایی است، در این باره می گوید: گمان نمی کنم خبر مربوط به فتوای این مفتی وهابی درست باشد، اما نکته این جاست که بیان چنین فتواهای مضحک و خنده آوری به قدری زیاد شده است که چنین اخباری برای مردم باور پذیر و پذیرش آن آسان شده است.

در بخش دیگری از این گزارش آمده است: اخبار و شایعات مربوط به این فتوا در شرایطی مطرح می شود که پیش از این فتواهای مضحک دیگری از سوی وهابیون مطرح شده است و این مسئله باعث شده این شائبه در ذهن ها ایجاد شود که مفتی های وهابی حق دارند برای اعتبار بخشیدن به نظریات شخصی خود به این نظریات نام فتوا نهند و آن نظریه ها را نهادینه کنند. این در شرایطی است که مسلمانان دنیا این مفتی وهابی را یک انسان احمق و سبک مغز توصیف می کنند. 

تایم در پایان این گزارش به برخی فتواهای عجیب و غریب و مضحکی که در سال های اخیر از سوی مفتی های وهابی به ویژه در عربستان اعلام شده است، اشاره کرده است که در زیر به آن ها اشاره می شود.

1) مرد ها می توانند در محل کار خود با زنان نامحرم محرم شوند، در صورتی که از سینه آن زنان شیر بنوشند.

2) مردها می توانند زنان خود را تنها با یک پیامک طلاق دهند.

3) میکی ماوس یک عروسک فساد انگیز است و باید نابود شود.

4) دختران مسلمان هرگز نمی توانند در نمایش ها نقش پسران را بازی کنند.

5) پوشیدن پیراهن تولید شده باشگاه منچستر یونایتد انگلیس حرام است.

6) ورزش یوگا حرام است.

مهدی بازدید : 46 یکشنبه 28 مهر 1392 نظرات (0)

 

از عقايد فرقه ساختگي و گمراه وهابيت، کافر و مرتد دانستن همه مسلمانان اعم از شيعه و سني است. 

 ابن تيميه در مورد تقليد از مذاهب اربعه مي‌گويد:

فَمَنْ قَالَ: أَنَا شَافِعِيُّ الشَّرْعِ أَشْعَرِيُّ الِاعْتِقَادِ قُلْنَا لَهُ: هَذَا مِنْ الْأَضْدَادِ لَا بَلْ مِنْ الِارْتِدَادِ. 

هرکس بگويد: من در فقه، شافعي هستم و از نظر کلامي، اشعري هستم، اين‌ها ممکن نيست و ضد هم هستند، بلکه هرکس چنين اعتقادي داشته باشد، مرتد هست!! مجموعه الفتاوي ابن تيميه ج4ص106

 الان تمام شافعي‌ها طبق نظر ابن تيميه، مرتد هستند، چون همه شافعي‌ها از نظر فقهي شافعي هستند و از نظر کلامي، يا اشعري هستند يا ماتريدي هستند يا اهل حديث يا... هستند. يا مثلا خيلي از اهل سنت، حنبلي هستند و از نظر اعتقادي اهل حديث هستند و يا حنفي هستند و از نظر اعتقادي ماتريدي هستند. الان همه اين‌ها طبق نظر ابن تيميه مرتد هستند.

 

 

 

 

آقاي محمد صديق قنوجي بخاري در کتاب الدين الخالص، کلا يک باب آورده و مي‌گويد: تقليد از مذاهب شرک است!

تقليد المذاهب من الشرک

 «تأمل في مقلدة المذاهب کيف أقروا على أنفسهم بتقليد الأموات من العلماء والأولياء و اعترفوا بأن فهم الکتاب و السنة کان خاصاً بهم و استدلوا لإشراکهم في الصلحاء بعبارات القوم و مکاشفات الشيوخ في النوم، و رجحوا کلام الامّة و الائمة علي کلام الله تعالي و رسوله علي بصيرة منهم و علي علم.

فما ندري ما عذرهم عن ذلک غدا يوم الحساب و الکتاب؟ و ما ينجيهم من ذلک العذاب و العقاب. وقد ذکر تعالي عن الکفار...

تامل کن و بيانديش به تقليد کنندگان از مذاهب (چهارگانه) که چگونه بر تقليد مردگان پافشاري مي‌کنند و اعتراف مي‌کنند که فهم قرآن و سنت پيامبر مختص به آنان است و براي شرک خود به عبارات ديگران و خوابهاي بزرگان استناد مي‌کنند و کلام مردم و ائمه (چهارگانه اهل سنت) را به کلام خداوند ترجيح مي‌دهند هر چند بر اين موضوع بي‌خوبي آگاه هستند. نمي‌دانيم که چه عذري در پيشگاه خداوند در روز حساب و کتاب خواهند آورد و چه چيزي باعث نجات آنان از عذاب خداوند خواهد شد!!!. الدين الخالص ج1ص140

مهدی بازدید : 78 یکشنبه 28 مهر 1392 نظرات (0)

من خیلی از دست شیطان ناراحت و عصبانی بودم از همین رو خواستم او را با چوب بزنم اما نیروهای امنیتی جلوی مرا گرفتند و مرا از این کار منع کردند!



سطح پایین فرهنگی و علمی در برخی جوامع باعث می شود که بر جوانب مختلف زندگی تک تک افراد و مردم آن جامعه تأثیر منفی بگذارد.

برای مثال یکی از جنبه های تأثیر منفی پایین بودن سطح فرهنگی و علمی، می تواند وجود انحرافات دینی و اعتقادی نزد افراد یک جامعه باشد.

یکی از عکاسان حاضر در مراسم حج امسال توانست عکس یکی از حجاج را در مراسم "رمی جمرات" بگیرد که به گونه ای احساساتی شده و تلاش می کند با چوبی که در دست دارد، نماد شیطان را مورد ضربه قرار دهد.

این حاجی 37 ساله که "حاج عبده" نام دارد، در مورد علت این کار خود گفت: من خیلی از دست شیطان ناراحت و عصبانی بودم از همین رو خواستم او را با چوب بزنم اما نیروهای امنیتی جلوی مرا گرفتند و مرا از این کار منع کردند!

"حاج عبده" که این جملات را در حالت عصبانیت بر زبان جاری می کرد، در ادامه افزود: من خیلی همسرم را دوست داشتم اما این شیطان باعث شد که من از دست همسرم عصبانی شوم و سال ها پیش او را طلاق بدهم. این شیطان رجیم باعث پاشیده شدن زندگی و خانواده من شد.

 

مهدی بازدید : 48 سه شنبه 23 مهر 1392 نظرات (0)

وهابيون به تاسي از ابن تيميه با ايجاد شبهه بين مذاهب اسلامي مدعي اند که توسل جستن به پيامبر(ص) شرک است. در اين بين علمايي از اهل سنت به شدت در مقابل اين ديدگاه صف آرايي کرده اند.

 

 

 

 وهابيون به تاسي از ابن تيميه با ايجاد شبهه بين مذاهب اسلامي مدعي اند که توسل جستن به پيامبر(ص)  شرک است. در اين بين علمايي از اهل سنت به شدت در مقابل اين ديدگاه صف آرايي کرده اند که عبارتند از:


1- حصني دمشقي  عبارتي از ابن تيميه «ايدئولوگ وهابي ها» را نقل مي‌کند که:


من استغاث بميت او غائب من البشر فإن هذا ظالم ضال مشرک
هر کس از ميتي استغاثه کند ، او ظالم ، گمراه و مشرک است .

آنگاه جناب حصني مي‌گويد :


هذا شئ تقشعر منه الأبدان ، و لم نسمع أحدا فاه ، بل و لا رمز إليه في زمن من الأزمان ، و لا بلد من البلدان ، قبل زنديق حران قاتله الله عز وجل و قد فعل -  و ذلک منه کفر بيقين و زندقة محققة
اين سخن ابن تيميه بدن انسان را مي‌لرزاند و قبل از ابن تيميه، کسي چنين سخني نگفته است .در هيچ زماني و در هيچ شهري قبل از زنديق حران « ابن تيميه زنديق و ملحد » صحبتي از اين مساله نيست. خدا او را بکشد . «دفع الشبه عن الرسول (ص) ، الحصني الدمشقي ،ص 131»


حصني دمشقي از علماي بزرگ اهل سنت است و خود وهابي‌ها به او ثناء گفته‌اند ، اين عبارت ابن تيميه را آورده و او را به صفت زنديق متصف کرده است .


2- سبکي که حتي جوان‌ها و کودکان اهل سنت با نام او آشنا هستند ، وقتي به اين قضيه مي‌رسد مي‌گويد:


إعلم : أنه يجوز و يحسن التوسل ، والاستغاثة ، والتشفع بالنبي صلى الله عليه وآله وسلم إلى ربه سبحانه وتعالى . وجواز ذلک وحسنه من الأمور المعلومة لکل ذي دين ، المعروفة من فعل الأنبياء والمرسلين ، وسير السلف الصالحين ، والعلماء والعوام من المسلمين . ولم ينکر أحد ذلک من أهل الأديان ، ولا سمع به في زمن من الأزمان ، حتى جاء ابن تيمية ، فتکلم في ذلک بکلام يلبس فيه على الضعفاء الأغمار ، وابتدع ما لم يسبق إليه في سائر الأعصار .


توسل به نبي مکرم و صالحان از زمان پيامبر تا ظهور ابن تيميه مرسوم بوده است و در هيچ زماني و در هيچ ديني چنين سخني گفته نشده است . تا اين که ابن تيميه آ‌مد و با سخنان باطل خود قضيه را بر افراد ضعيف و نادان مشتبه کرد و بدعتي را پايه گذاري کرد که در هيچ عصري سابقه نداشت .
«شفاء السقام ، تقي الدين السبکي ، ص 292و293»


3- ابن حجر عسقلاني ، حافظ علي الإطلاق اهل سنت ،‌ متوفاي 852 مي‌گويد :


ومنهم من ينسبه إلى الزندقة ، لقوله : أن النبي - صلى الله عليه وآله وسلم - لا يستغاث به وان في ذلک تنقيصا ومنعا من تعظيم رسول الله - صلى الله عليه وآله وسلم . «ا لدرر الکامنه ، ابن حجر ، ج1 ، ص155 »
بعضي از معاصرين ابن تيميه او را به زندقه و الحاد و کفر نسبت داده‌اند . چون مي‌گفت : پيامبر اکرم شايسته  توسل جستن نيست . اين سخن ابن تيميه در حقيقت تنقيص مقام پيامبر و ممانعت از گرامي داشت آن حضرت است .


4- سليمان بن عبد الوهاب «برادر محمد عبدالوهاب» در «کتاب الصواعق اللهيه في الرد علي الوهابية ، ص38» صراحت دارد و مي‌گويد :


... وتمضي قرون الأئمة من ثمان مائة عام ومع هذا لم يرو عن عالم من علماء المسلمين أنها کفر بل ما يظن هذا عاقل بل والله لازم قولکم إن جميع الأمة بعد زمان الإمام أحمد رحمه الله تعالى علماؤها وأمراؤها وعامتها کلهم کفار مرتدون فإنا لله وإنا إليه راجعون وا غوثاه إلى الله ثم وا غوثاه أم تقولون کما يقول بعض عامتکم إن الحجة ما قامت إلا بکم وإلا قبلکم لم يعرف دين الإسلام يا عباد الله


برادر من و تابعينش تصور مي‌کنند که اگر پيغمبر و صالحين را ما واسطه قرار بدهيم ، کافر شده‌ايم . هفت صد سال از زمان ائمه اربعه مي‌گذرد ، هيچ يک از علماي اسلام چنين فتوايي نداده‌اند . لازمه سخن اين‌ها اين است که تمام امت اسلامي بعد از زمان امام احمد بن حنبل کفار و مرتدان هستند . فرياد اي مسلمان‌ها از اين سخن برادر من که اين چنين فتوي مي‌دهد . و تمام مسلمين را محکوم به کفر و واجب القتل معرفي مي‌کند .
«الصواعق الإلهية في الرد على الوهابية ، سليمان أخ محمد بن عبد الوهاب، ص 38 »

مهدی بازدید : 52 سه شنبه 23 مهر 1392 نظرات (0)

گروه اهل سنت 

امام قرطبي ، مفسر نامدار اهل سنت در تفسير معتبر الجامع لأحکام القرآن مي نويسد:

 

وقالت عائشه في الفأرة : ما هي بحرام .

 

عائشه گفته : خوردن موش حرام نيست !!!!

برای مطالعه مقاله به ادامه مطلب کلیک کنید

 

http://bit.ly/1aG6J5K

مهدی بازدید : 48 سه شنبه 23 مهر 1392 نظرات (0)

جايزه بخش عكاسي خبري (Breaking News) پوليتزر به مسعود حسینی، عکاس افغان رسيد.


69-04-hossm-01 (1).jpg

 

 

عكس مسعود حسینی دختری کوچک را نشان مي‌دهد كه در جریان یک انفجار انتحاری در مراسم عاشورای سال گذشته کابل در ميان كودكان كشته و مجروح شده ايستاده است و گريه مي‌كند.

به گزارش آسوشيتد پرس، اين عكس در ششم دسامبر سال 2011 ميلادي ثبت شده و گريه و شيون دختري 12 ساله به نام «ترانه اكبري» را به ثبت رسانده است.

از اعضاي خانواده ترانه که در این حادثه همراه او بودند، هفت نفر در این حادثه کشته شدند که یکی از آنها برادر هفت ساله‌اش ـ شعیب ـ بود.

در بخش عكاسي ويژه (Feature Photography) ، عکاس برنده پولیتزر، «کریگ اف. واکر» بود.

اين هنرمند براي « دِنوِر پست» كار مي كند و مجموعه عكس‌هاي او سربازان آمریکایی مبتلا به اختلال «استرس بعد از آسیب» (post traumatic stress disorder) را به تصوير كشيده است كه پس از حضور در افغانستان و عراق دچار آن شده‌اند.

در بخش موسيقي نيز، «شب ساكت : اپرا در دو پرده» نوشته «كوين پوتس» برنده جايزه شده است.

جایزه پولیتزر (Pulitzer Prize) جایزه‌ای در روزنامه‌نگاری، ادبیات و موسیقی است که بخش‌های گوناگون دارد. این جایزه معتبرترین جایزه روزنامه‌نگاری در آمریکا است که هر ساله (از سال ۱۹۱۷) با نظارت دانشگاه کلمبیا به روزنامه‌نگاران (و نیز به نویسندگان و شاعران و موسیقی‌دانان) داده می‌شود. این جایزه به‌نام بنیان‌گذار آن جوزف پولیتزر، روزنامه‌نگار مجاری‌‌تبار آمریکایی، در سده نوزدهم نام‌گذاری شده‌ است.

هم‌چنین هر ساله بنیاد پولیتزر جوایز نیم میلیون دلاری خود را به بهترین عکسهای خبری در زمینه‌های مختلف اهدا می‌کند که در میان تمام عکسهای خبری جهان به عنوان بهترین عکس خبری افشاگرانه و جسورانه معرفی می‌شوند. 

مهدی بازدید : 548 دوشنبه 22 مهر 1392 نظرات (0)

چرا بر پیامبر صلوات می فرستیم و نه فقط سلام؟ چرا شیعه بر آل پیامبر هم صلوات می دهد؟ صلوا چه معانی سیاسی ای را در خود نهفته دارد؟ کلیپ رازهای صلوات (اسرار الصلوات) را ببینید

 

در خانه اگر کس است یک حرف بس است .................. / خودتان ببینید و قضاوت کنید ................./ دودوتا چهارتا کنید

 

tyyyyyyyyyyyyyy.png

 

 

برای دانلود روی لینک زیر و یا عکس فوق کلیک کنید 

http://host10.aparat.com//public/user_data/flv_video_new/50/d42674673d236f835ca995dc02d372c3147292.mp4

 

برای مشاهده روی لینک زیر کلیک کنید

http://www.aparat.com/v/FpH0x

مهدی بازدید : 44 دوشنبه 22 مهر 1392 نظرات (0)

 

علمای اسلام در برابر جریان های تکفیری سکوت نکنند
تأکید معظّم له بر لزوم توجّه به عزّت و اقتدار ملّی در مذاکره با غرب 
دولت به قم و حوزه بدهکار است/ حریم قدسی حرم مطهر نباید خدشه دار شود 
بدخواهان مکتب اهل بیت(ع) سرمایه ای جز تهمت و دروغ ندارند 
توصیه های مهم حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی (مدّظلّه) به شهردار قم:  
جریان های تکفیری باعث بدنامی اسلام در دنیا شده اند 
دولتمردان متناسب با عملکرد طرف مقابل موضع بگیرند 
شروع به کار مرکز فناوری اطّلاعات دفتر معظّم له 
آغاز به کار بعثه معظّم له در مدینه منوّره 
 
 
مهدی بازدید : 39 دوشنبه 22 مهر 1392 نظرات (0)
حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی (مدظلّه) در آغاز درس خارج فقه:

علمای اسلام در برابر جریان های تکفیری سکوت نکنند

 

 

 

مسأله جهاد نکاح رسوایی عظیمی بود و برخلاف ضرروت دین مبین اسلام است و ما این سؤال را مطرح می کنیم که چرا باید علمای اسلام در قبال آن سکوت کنند؟

حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی در آغاز درس خارج فقه خود در مسجد اعظم قم، هفتم ذی الحجه سالروز شهادت امام محمد باقر(علیه السلام) را تسلیت گفتند.

 حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی در ادامه سخنان خود با اشاره به این که جریان های تکفیری اقلیّتی در جهان اسلام هستند، تصریح کردند: این اقلیّت سه خطر را متوجه جهان کرده، خطر نخست متوجه مسلمانان است که هر روز عدّه ای بیگناه بدست این اقلیّت قسی القلب و دور از منطق به خاک و خون کشیده می شوند؛ آنها به شیعه و سنی هیچکدام رحم نمی کنند.

 ایشان افزودند: دومین خطر این جریان خطرناک برای جهان اسلام است که چهره اسلام را خدشه دار کرده و این دین را به عنوان دین خشونت و وحشی گری معرفی می کنند؛ در حالی که پیامبر اسلام، پیامبر رحمت و مهربانی بود و متأسفانه این اقدامات آنها سبب شده جاذبه اسلام تبدیل به دافعه شود و دشمنان نیز با همین بهانه به اسلام ستیزی دامن می زنند.

 حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی خطر سوم جریان تکفیری را متوجه جهان بشریت دانسته و تصریح کردند: آنها با اقدامات خود همه جا را نا امن کرده اند.

 معظّم له اظهار داشتند: ما برای این که در قبال این جریان سکوت نکنیم بنا داریم کنگره «خطر جریان های تکفیری برای اسلام، مسلمین و جهان بشریت، و راه های مقابله با آن» را آبان ماه سال آینده با حضور علمای جهان اسلام در شهر مقدس قم برگزار کنیم.

 ایشان ابراز داشتند: در این راستا مشورت های لازم با بزرگان انجام شده و خوشبختانه با استقبال مواجه شده است و اخیراً نیز جلسه مقدماتی و باشکوهی در مدرسه امام سجاد(علیه السلام) قم برگزار شد که جمع کثیری از علمای برجسته شیعه و اهل سنت در آن حضور یافتند و این مسأله نشان داد آمادگی برای شرکت در این کنگره بسیار زیاد است.

حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی فرمودند:‌ در پی برگزاری این مراسم، برخی از سایت ها و شبکه های وهابی به جنب و جوش افتاده و وانمود کرده اند که علمای قم تصمیم دارند اهل سنت را بکوبند.

 ایشان با بیان این که اینها سرمایه ای جز دروغ و مطالب بی پایه و اساس ندارند، تصریح کردند: این کنگره و جلسات هیچ ارتباطی با کوبیدن اهل سنت ندارد، ما از اهل سنت برای حضور در این گونه جلسات و همایش ها دعوت می کنیم، ما دست دوستی به آنها دراز کرده و آنها نیز این گونه هستند.

ایشان اضافه کردند: ما حتی وهابیّت را هم دو شاخه می کنیم، شاخه تکفیری و غیر تکفیری، ما با شاخه غیر تکفیری حاضریم بحث منطقی کنیم و با آنها دعوایی نداریم. شاخه تکفیری جریانی خطرناک هستند که همچون خفاش پنهان می شوند و خود را در یک جا منفجر می کنند و عده ای بیگناه را به خاک و خون می کشند و غیر از خود، دیگران حتی اهل سنت که با آنها موافق نباشند را کافر می دانند.

 حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی ابراز داشتند: جار و جنجال راه نیندازید، شیطنت نکنید، ما با صراحت اعلام می کنیم تنها با این گروه خطرناک (گروه تکفیری) مشکل داریم، با سایرین مشکلی نداریم و حتی اصرار داریم این گروه را نیز ارشاد و هدایت کنیم.

معظّم له از درنظر گرفتن پنجاه عنوان برای فراخوان مقالات کنگره بین المللی خطر جریان های تکفیری خبر داده و فرمودند: جهان اسلام نباید در مقابل چنین پدیده ای سکوت اختیار کند، چراکه آبروی جهان اسلام در میان است؛ ما با کمک علمای اهل سنت به دنیا اعلام می کنیم دین اسلام از چنین اقدامات وحشیانه ای بدور است.

 حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی در بخش دیگری از سخنان خود به فتاوای جهاد نکاح از سوی بعضی از همین جریان ها اشاره کرده و فرمودند: مسأله جهاد نکاح رسوایی عظیمی بود و برخلاف ضرروت دین مبین اسلام است و ما این سؤال را مطرح می کنیم که چرا باید علمای اسلام در قبال آن سکوت کنند؟

 ایشان خاطرنشان کردند: ‌اینها اگر یکسال در قم بمانند و اسلام را فرا بگیرند دست از این گونه اقدامات برخواهند داشت، آنها خود را در یک محدوده زندانی کرده و از کتاب و سنّت بی خبر هستند.

 حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی در پایان با تقدیر از دست اندرکاران برگزاری کنگره خطر جریان های تکفیری تصریح کردند:‌ امیدواریم این کنگره تبدیل به یک کنگره ماندگار در تاریخ اسلام شود.

مهدی بازدید : 106 یکشنبه 21 مهر 1392 نظرات (0)

 

طي روزهاي آينده بر تعداد اين پله ها افزوده خواهد شد. ما قصد داريم با هدف تسهيل رفت و آمد زائران و شهروندان، در نقاط مختلف نجف چنين پله هايي را نصب کنيم.

اخبار رسيده از شهر نجف أشرف در کشور عراق حاکي از آن است که اولين پله برقي در اين شهر در نزديکي حرم حضرت علي عليه السلام نصب شد.

در همين راستا "زياد الصالحي" سخنگوي استانداري نجف ضمن اعلام اين خبر، هدف از نصب اين پله برقي را آسان شدن رفت و آمد و عبور زائران و شهروندان در اين شهر عنوان کرد.

وي در ادامه گفت: اين اولين پله برقي در نجف بوده اما آخرين آن نخواهد بود. طي روزهاي آينده بر تعداد اين پله ها افزوده خواهد شد. ما قصد داريم با هدف تسهيل رفت و آمد زائران و شهروندان، در نقاط مختلف نجف چنين پله هايي را نصب کنيم.

گفتني است در زمان رژيم منحله بعث عراق، به دستور "صدام حسين" ديکتاتور سابق عراق نقاط مختلف اين کشور به ويژه شهرهاي شيعه نشين نجف أشرف و کربلاي معلي عقب مانده بودند و کمترين اقدامات عمراني و شهرسازي در اين شهرها انجام نمي شد اما بعد از سقوط "صدام" همواره مردم شاهد رشد و توسعه در عرصه عمراني و شهري بوده اند.

مهدی بازدید : 53 یکشنبه 21 مهر 1392 نظرات (0)

 

تا به این لحظه هیچ مقام رسمی در مالزی در مورد این اقدام ضد شیعی و هتک حرمت این حوزه علمیه موضع گیری و یا اظهارنظری نکرده است.

اخبار رسیده از شهر کوالالامپور پایتخت مالزی حاکی از آن است که نیروهای امنیتی این کشور حوزه علمیه امام رضا علیه السلام را مورد هتک حرمت قرار دادند.

گفته می شود در ادامه اقدامات ضد شیعی حکومت مالزی که طی چند ماه اخیر به شدت مواضع ضد شیعی اتخاذ کرده، در روزهای اخیر تعدادی از نیروهای امنیتی ایالت "سلانگور" با حمله به حوزه علمیه امام علی بن موسی الرضا علیه السلام در منطقه "سری گُمباک ـ Seri Gombak"، اقدام به ایجاد رعب و وحشت و شکستن برخی ممتلکات و دارایی های این مدرسه دینی کردند.

این درحالی است که علمای سنی مذهب این کشور فتوایی در مورد ممنوعیت آموزه های تشیع صادر کرده اند و از دولت خواسته اند متخلفان از این فتوا را تحت پیگرد قرار دهند.

قابل ذکر است، تا به این لحظه هیچ مقام رسمی در مالزی در مورد این اقدام ضد شیعی و هتک حرمت این حوزه علمیه موضع گیری و یا اظهارنظری نکرده است.

تعداد صفحات : 3

درباره ما
Profile Pic
بسمه تعالی با سلام ..... این وب سایت يک وب سایت مستقل اینترنتی غير دولتي – غير انتفاعي است . كه جهت تثبيت و تحكيم بنيانهاي تئوريك و تقويت علمي مباني نظري و پاسخگويي به شبهات و سؤالات و دفاع از انديشه هاي متعالي اسلام ناب شيعي میباشد ، اين وب سایت تلاش مي نمايد با ايجاد وحدت و همدلي هر چه بيشتر بين مسلمانان با محوريت اهل بيت (عليهم السلام) به دور از هر گونه تفرقه و اهانت به باورها و اعتقادات ديگر فرق اسلامي و همچنين ديگر اديان الهي فعاليت هاي خود را انجام دهد. و هدف اصلی ما ایجاد صلح و ثبات ، برادری میان فرقه های اسلامی میباشد. مظفری
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 507
  • کل نظرات : 24
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 39
  • بازدید امروز : 14
  • باردید دیروز : 95
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 161
  • بازدید ماه : 526
  • بازدید سال : 7,092
  • بازدید کلی : 82,470
  • کدهای اختصاصی

    ابزار هدایت به بالای صفحه